Hucpa obecnej ekipy rządzącej nie zna granic ni kordonów…. Według Ministerstwa Infrastruktury budowa linii kolejowej nr 622 (zwanej potocznie linią Podłęże – Piekiełko), ma być porównywalna do konstrukcji Centralnej Kolei Transandyjskiej – informuje Rynek Kolejowy.
Łukasz Smółka, szef Gabinetu Politycznego Ministra Infrastruktury, stwierdził: „Budowa kolei przez Andy w czasach Ernesta Malinowskiego była bardzo trudna. Porównaniem z lokalnego podwórka może być wybudowanie kolei Kraków – Podłęże – Piekiełko. Nieco inne są czasy, inna jest technologia, ale niektóre warunki [terenowe] są podobne. Myślę więc, że inwestycje te będziemy kiedyś porównywać.
Piekiełko: Polskie Andy+
Parę faktów dla speców od podbijania bębenka w MI: Kolej Transandyjska osiąga wysokość ponad 4700 metrów. Piekiełko leży na zboczu Zęzowa, wzniesienia (nikt go oficjalnie nie nazywa górą) o wysokości około 700 m. Tenże Zęzów leży w Beskidzie Wyspowym, gdzie najwyższy szczyt ma 1170 m.
Biedny Ernest Malinowski w grobie się przewraca….
zdjęcie: panoramio.com
Dla niektórych niewielkie wzniesienie jest górą nie do przebycia i kolejną wymówka do bezczynności.
PolubieniePolubienie